
BOB The Barber
Dacă aș avea propria frizerie, propriul barbershop, cum ar arăta logo-ul? De aici am pornit în acest exercițiu de logo design.
Așa că mi-am dorit să creez un concept geometric, tăiat la linie, care să ilustreze ce fel de frizer este BOB – unul perfecționist, care nu te lasă să pleci din frizeria lui până când nu arăți ca nou.
Logo-ul
După câteva schițe, am ales una și am creat mai multe mini-versiuni înainte să o aleg pe cea finală. Fiecare trăsătură a feței modifică emoția transmisă, iar eu am vrut să mă asigur că logo-ul transmite seriozitatea lui Bob. Tu pe care dintre ei l-ai fi vrut drept frizerul tău?

“Pieptănarea frizerului”
Nu puteam să îl las pe BOB să plece din salonul de logo design fără câteva măsurători. Așa se face că varianta finală are linii simetrice.

Chiar înainte de a îl vopsi pe BOB, mi-am dat seama că vreau să “tund” și barba. Așa se face că ultima versiune este cea de mai jos:

Personalizarea logo-ului
Am ales câteva culori potrivite și o pereche de fonturi care merg bine împreună. Criteriul principal a fost reprezentat de un look&feel autentic.

Vezi alte proiecte ↓

Vezi proiectul >>




Vezi proiectul >>






