
RWRD
Este probabil cel mai fresh concept de business cu care am avut ocazia să lucrez până acum. Pe scurt, pe website-ul RWRD poți câștiga un ceas de lux, mașina mult visată sau cei mai noi Jordani. Tot ce trebuie să faci este să devii cel mai bun la joc – iar dacă ești măcar puțin pasionat de sport, vei avea șanse mari.
În spatele acestui concept este Armand Craus, un antreprenor vizionar și curajos. Își transformă pasiunea pentru sneakeri în realitate, dar în același timp își propune să îndeplinească vise a mii de utilizatori – oameni simpli care vor avea, mai nou, ocazia să își dețină dorințele.

Abordarea noastră
Fiecare start-up cu vise mărețe are nevoie de o bază solidă care să treacă de testul timpului. Armand și-a dorit asta de la bun început. Când i-am mai spus și că un brand consistent îl va ajuta să ia decizii mai ușor în tot ceea ce ține de noul lui business, s-a entuziasmat și a decis să se implice activ în fiecare etapă din procesul de branding. Pentru început, am stabilit clar coordonatele intrinseci ale brandului, respectiv scopul, viziunea, misiunea și valorile. Această bază ne-a ajutat să creăm restul identității de brand.

Pilonii brandului
Workshopurile din cadrul proiectului au decurs firesc și simplu, iar principalul merit este al lui Armand. Deși avea câteva neclarități pe care le-am limpezit împreună, știa destul de clar ce fel de brand își dorește. Așa am reușit să conturăm toți pilonii de bază – de la esența brandului și până la diferențiere și poziționare. Nu a fost prea dificil să încadrăm totul într-o promisiune conectată în același timp la produs, oameni și viitor: Real Wins, Reaching Dreams.

Identitatea vizuală
Am creat un logo care sintetizează ideea de câștig într-un mod subtil. Știam că urmează să fie utilizat în medii diferite de comunicare, așa că l-am gândit în așa fel încât să poată fi redimensionat sau încadrat cu ușurință. Simbolul literei W poate fi utilizat de sine stătător, asigurând identificarea brandului în spațiile mai mici. Fiind un element esențial de diferențiere, paleta de culori aleasă îi dă brandului o notă premium, fiind totodată potrivită cu industria de gaming din care face parte.

Tipare vizuale specifice
Pentru a susține identificarea ușoară a brandului în diverse medii de comunicare, am creat 2 tipare vizuale specifice. Ambele evidențiază simbolul de câștigător încadrat în logo pentru a evidenția promisiunea brandului.

Cum funcționează
Expunerea brandului este adevăratul moment al adevărului într-un proces de branding. Abia în acest punct am știut 100% sigur că noul brand creat pentru Armand este simplu, potrivit și ușor de identificat. Toate elementele dezvoltate se îmbină pentru a reprezenta fidel brandul în orice mediu.

Vezi alte proiecte ↓

Vezi proiectul >>




Vezi proiectul >>






